Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

hej! :)

Publicerad 2013-02-25 15:45:38 i Allmänt,

Hej, idag har man varit i skolan och jag har haft en sån huvudvärk :/ . Men jag ska iaf till ridlektionen idag. Ska rida dit och ville blir med. Så jag och mamma ska rida dit, Mamma rider dit ville och jag snövit. Sen får snövit stå i en spilta och vänta då ;). Yepp hoppas ville sköter sig. Yepp ;) ! Här kommer några bilder på Majsan!
Sen kom bilder ifrån när Olivia va hos mig och vi red (vet inte när det var) men kke i februari tror jag!
 
 
 
Det bästa är att jag snart kmr fylla år! :) Jag fyller i Mars ;) Så det är snart det. Haha sista bilder så sträckte sig ville haha. På bilderna så rider olivia snövit jag ville.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela