Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Hej !

Publicerad 2013-07-22 22:17:00 i Allmänt,

Hej, åker imorgon till stockholm och sen nästa dag elr iaf sen någon dag ska vi åka till Öland elr Skåne.. Vi kmr vara borta där i en vecka, idag har jag varit med elin vi var hos henne... Igår kom det två st barn tror dom är typ 2 år yngre än mig,  en som jag känner typ (och vet vilken det är) och så hade hon en kompis med sig.. Dom villa rida så ja vi gjorde det, vi tog snövit (den som jag känner har sin mormor som bor nära oss i färila) så hon bor där lite ibland.. Vi tog iaf in snövit och så, dom skritta lite och så först var typ en lite ridlärare åt dom för dom kan typ inte rida om man sänger så..
Sen så red jag lite snövit gick rikigt duktigt då.. Skrittade, travade och galopperade på åkern gjorde jag..
Sen så trava dom lite oxå, då vi fick springa framför snövit..
 
 
 
 
Japp kommer skriva tidinställda inlägg nu som kmr skickas under veckan..
Ha det bra !! Har tvrr inga bilder men har funderat på att köpa en vanlig kamera på tradera elr en system kamera.. :) Dom är absolut inte så dyra där !!!!
Japp men hare bra då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela