Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Slut på ridlägret..

Publicerad 2013-07-07 12:57:04 i Allmänt,

Som ni kke vet har jag varit på ridläger hela veckan från mån-fre med Ville, så jag har ej kunnat bloggat ngt..:s Sista dagen skulle vi hoppa en bana med 7 hinder och rida ett dressyr pogram (L C:1)... Hoppbanan gick väl sådär, han vägrade ganska mkt, men det var ju oxå 80-85 cm.. Jaja, jag har iaf några bilder när jag hoppade.. Dressyr pogramet gick väl ganska bra, förutom jag glömde bort en liten volt och gjorde mittenvolterna lite konstiga .. ;p
Men annars gick det väl bra..
I hoppningen är jag iaf inte redo för tävling än, måste ta grönt kort då och ville fåår inte vääägra såååååå mkt!!!! Så det är bara träna, träna, träna.... 
 
 
Haa det sååå bra!!!!! <33
Bye.. C'':
8'D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela