Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Träns val & dagen

Publicerad 2013-11-03 00:06:00 i Allmänt,

Hej!
 
Såg ett träns (från Dyón - Working Collection) nu som ungefär kostar (beror ju på olika ställen) 1.099:- det var såå himla snyggt och fint, nu blir det verkligen svårt att välja!  Så nu sitter jag och gämför priser på hemsidor, som har detta träns....kan man motstå detta fina träns? Ok, det är väldigt dyrt..... Men om jag säljer lite grejer nu så kan ju mamma/pappa betala halva priset och jag andra halvan, eftersom jag ska få ett träns i julklapp. Så snyggt och effektivt för det har en hake på käkrämmen, de går ju snabbare och enklare att tränsa då. 
Träns från Dyón - Working Collection
____________________________________________________________________

                            Aachenträns Ardmore Claridge House®

 Eller detta fast BRUNT!
 
 
Sen har jag oxå kollat på ett annat träns som har lack på nosgrimman, det är oxå så snyggt.
Priset har jag inte lika mkt koll på. Men det finns olika varianter av träns med lack på nosgrimman. Men priset ligger väl ungefär runt 500:-
 
 
Det är självklart ett brunt träns jag är ute efter !! Eftersom min sadel är brun och det måste ju liksom matcha ihop.
 
Idag har jag ridit privat lektion med Jossan, det var Emma som var ridläraren. Det gick super bra ännu en gång. Ikväll har man tränat på dressyr pogramet nu kan jag det nästan som ett rinnande vatten eftersom jag ska vara med på "knäckecupen" nästa helg! Då jag ska rida LC:1 i dressyr och LD i hoppningen! Då jag kmr hoppa en bana på 80 cm, känner att det är lagom för mig. Eftersom "om" jag skulle villa hoppa lägre så kan jag ju dock inte det (men inte för jag sagt att jag vill det..) För jag har en D ponny och 80 cm är det lägsta man får hoppa. En en gång, jag gör så gott jag kan mer kan jag inte göra. Jag ska försöka hoppa hela banan och inte vägra, men jag får inte heller ha för mkt förväntningar att det ska gå bra eftersom Ville har varit så bra nu på sistonde i hoppningen. Nej, allt kan hända inom hästsport och jag försöker iaf och det är jag så nöjd med!
 
Godnatt!
 
 

Kommentarer

Postat av: olivia

Publicerad 2013-11-05 16:44:45

Översta tränset var jättefint ♥
såklart de nedersta oxå men jag föll för de översta

Svar: Jaa !! ♥♥ Visst är det fiina ♥ jag äääälskar dom, helt oslagbara! ♥
//Lovisa - lovisaobergisaksson.blogg.se
Lovisa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela