Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Dagen - Red ut

Publicerad 2013-10-13 22:13:28 i Allmänt,

Hejsan, idag red jag ut med mamma och pappa. :P
 
Jag hade Snövit, har några få bilder från idag med.
 
Igår var jag och Angela och lite senare Matílda oxå, vi skulle kolla i lite affärer på byn.. Såg en sjukt snygg väst (inte en säkerhetsväst, men ni vet liksom en annan väst när man rider..)
 
Den var typ svart/brun och ska köpa den nästa gång jag kmr dit, den kosta typ 499:-
jag kan ju inte önska mig allt i julklapp, för då kmr önskellistan vara oändlig!
 
Så det jag önskar mig i julklapp är:
 
  •  Systemkamera
  • Blå benskydd (bara kke, annars köper jag dom själv, till Ville..)
  • Nya ridstövlar (dom som jag visa har på bloggen, ska jag få..)
  • Lite olika ridtröjor (riktiga alltså, som ska vara ridtröjor..)
  • Nytt träns, brunt och det ska helst vara ett remont träns, inte säkert det kan vara till just det skarpa bettet.. (Till Ville)

Det bara som jag kmr ihåg nu, det jag ska skicka efter är ett par / en ridtröja..

 

 

 
 
 
 

 

 

 

 

 

Kommentarer

Postat av: Christopher

Publicerad 2013-10-14 05:16:33

Hej Lovisa.! Jag laste lite i bloggen din, kul blogg!~ jag tycker du borde satsa pa en mindre kompakt system kamera istallet for en stor systemkamera. Jag anvander aldrig min slr kamera, precis skaffade en kompakt system kamera. Om jag vore dig skulle jag onska mig en mindre kompakt slr kamera istallet for nagot stort och opraktiskt, samma om inte ibland battre bild kvalitet :)

http://www.techradar.com/news/photography-video-capture/cameras/best-compact-camera-2013-34-reviewed-963985

Manga kramar

/ Bror Christoffer

Postat av: Chris

Publicerad 2013-10-14 05:17:44

Hej Lovisa.! Jag laste lite i bloggen din, kul blogg!~ jag tycker du borde satsa pa en mindre kompakt system kamera istallet for en stor systemkamera. Jag anvander aldrig min slr kamera, precis skaffade en kompakt system kamera. Om jag vore dig skulle jag onska mig en mindre kompakt slr kamera istallet for nagot stort och opraktiskt, samma om inte ibland battre bild kvalitet :)

http://www.techradar.com/news/photography-video-capture/cameras/best-compact-camera-2013-34-reviewed-963985

Manga kramar

/ Bror Christoffer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-10-14 05:22:50

Hej Lovisa.! Jag laste lite i bloggen din, kul blogg!~ jag tycker du borde satsa pa en mindre kompakt system kamera istallet for en stor systemkamera. Jag anvander aldrig min slr kamera, precis skaffade en kompakt system kamera. Om jag vore dig skulle jag onska mig en mindre kompakt slr kamera istallet for nagot stort och opraktiskt, samma om inte ibland battre bild kvalitet :)

http://www.techradar.com/news/photography-video-capture/cameras/best-compact-camera-2013-34-reviewed-963985

Manga kramar

/ Bror Christoffer

Svar: Jag ska fundera, men satsar då ändå på en system! :)
Lovisa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela