Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Dagen - Riktigt nöjd

Publicerad 2013-10-10 21:20:00 i Allmänt,

Hej, idag har jag ridit med Angela och Olivia (plus varit i skolan då) vi red till ridklubben.. :)
 
Jag hoppade med Ville och kan säga att det gick bra! Riktigt nöööjd med min lilla Villeplupp.. ♥
Han skötte sig super bra, nu har jag hoppat 95 cm utan att rivit ngt! Hoppade oxå först 60/70/80 och slutligen 95 cm..
 
Olivia och Angela turades om med Snövit..
 
Olivia tog några bilder på mig när jag hoppade, men blev så himla sur när den dumma kameran skulle såklart ta slut på batteri! Innan jag hoppade 95 cm.. Dåliga kamera som ska alltid retas med mig! Haha ;)
 
Men jag fick oxå två bilder nu som ni får leva med idag från Nora Forslöf som knäppte .. :)
 
Tack Nora, Olivia och Angela (?) jag tror Angela oxå tog nåt kort på mig.. Tack för ni villa knäppa. ;)
  Olivia och Angela har jag nog oxå bilder på! :)
 
Har två bilder nu att bjuda på (av Nora..)
 
 
Jag och Ville.. Har nu ett nytt hopprekord, I LOVE IT! 95 cm..
 
(Bilden är dock inte när jag hoppar 95, för kameran dog ju.. :P)
 
Jag älskar dig Ville! ♥
 
 
 
Kmr fler bilder imorgon! För kan inte lägga in dom som Olivia och Angela (?) knäppte, för kameran är urladdad och ska laddas nu, så den är död och kan dock inte lägga in några bilder.. Är på Felicia Nyman och Magda Nyberg, så kke har Olivia tagit nån bild på när dom hoppar med! :)
 
Kolla in imorgon isf.. ;)
 
 
 
 
 
Imorgon blir det privat lektion på ridklubben med Jossan, Julia och Felicia.. Dressyr då och det är Emma som kmr att vara ridlärare..
 
Lördag ska jag kke rida med Olivia och Angela, på ridklubben.. Då det blir dressyr..
 
Sen har jag inte några fler "planeringar" kmr fler bilder imorgon från idag!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela