Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Fredag ♥

Publicerad 2013-09-13 20:49:00 i Allmänt,

Hej, idag red jag med Elin, hon hade Gullan och jag Ville. Det gick riktigt bra, jag hopp-tränade idag lite inför imorgon.. Det bästa va att han hoppade alla hinder utan vägra ngn gång!! Riktigt duktig var han idag!:) Min fina ponny bus.. ♥ Hindrena låg på 40-80 cm.. Hoppade lite studs oxå, först var det ett litet hinder som låg typ på 50 cm, sedan därefter låg ett hinder på 80 cm.. Känner mig rikitgt nöjd med honom! :) Gick super för Elin oxå, hon fick t.o.m Gullan i Galopp! :D Nu ska hon oxå bli ev. Medryttare på Gullan. Japp, känns inte så himla spänt inför imorgon, men tänker bara köra och göra mitt bästa! Skit samma om han skulle vägra ut sig.. Man måste lära sig i livet, att ibland går det dåligt och ibland bra. Huvudsaken man är med.. Tänker bara att det är en ren träning bara hoppa en bana på 60 cm.. Det kan jag väl? Nej, blir stressad när jag säger så till mig själv.. :P Jag gör mitt bästa helt enkelt.... ♥
 
Så om det ej går bra skit samma, det är ändå en gång genom livet, man måste testa för det ska gå bra elr inte. Jag är nöjd huvudtaget jag är med i KM och struntar i vad som händer.. Jag gör ändå mitt ♥BÄSTA♥,ja det gör jag! ♥
 
 
Lite bilder har jag att bjuda på med!! Japp, ta bilderna Elin om du vill ha dom så aa !! ♥♥♥♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela