Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Godnatt!

Publicerad 2013-09-25 21:46:00 i Allmänt,

Bläddra ned ---->
 
Upptaderar mer imorgon så ja.. Hoppas jag får nån som vill rida med mig imorgon, Angela ska ju !!!!!? Men ibland orkar inte hon "Säger Hon" hon säger att hon inte orkar rida. Mmh.. Blir nog isf ev. lite ridning ute på åkern, det vill iaf jag! Det är så himla kul att rida på åkern.. Sedan vill jag oxå haha "beställa någon som vill rida med mig på Fredag/Lördag..." Haha! Inte kke beställa då men, aja vi får väl se då! Men kommentera gärna om ni skulle vilja rida med mig Fredag/Lördag för vill ibland ha någon ridkompis med oxå, men annars får jag hela tiden rida själv typ!
 
Men då är själva "frågan" vilken häst ska jag rida imorgon då? Vanligtvis brukar jag nästan alltid ha Ville, då det känns lite tråkigt att bara rida Ville nästan alltid.... För en sån fin, snäll lugn, perfekt häst är ju slöseri att inte rida på, vrf väljer du Ville ist så ofta? Haha! Närå, men Snövitan är go hon oxå.. Men känns lite stressat att ha just 2 hästar.. Men så fort jag tänker på att SÄLJA Snövit så börjar tårarna komma. Då dock jag inte vill att hon ska säljas! Men jag bryr ju mest om Ville, men en en gång känns som tårarna börjar komma när jag skriver detta.... Men jag vill ju att Snövit ska bli hemskt mkt omskött, som hon kke inte blir just här.. Men nu så är det bara för mig att rappa på och försöka rida båda hästarna mkt....
 
Absolut inget tänkt på att sälja Snövit, men visst en liten tanke (som aldrig kommer att hända hoppas jag..)
 
Kmr aldrig klara av att sälja Snövit! Min bebbe ju! ♥ ♥ ♥ ♥
 

Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2013-09-26 14:49:31

Jag vill rida med dig på Lördag!!! :)

Svar: Ja, de kke vi kan. Men vilken tid då????
Lovisa

Postat av: Angela

Publicerad 2013-09-27 06:52:31

det var bara en gång jag inte villa för jag var trött och hade gjort mycket i veckan!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela