Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Märkes makten

Publicerad 2014-08-20 22:14:50 i Tycker och tänker,

Varför ska det va så? Om man inte har dom exakt dyraste kläds märket eller ridstövlarna eller träns ja vad som helst! Helt enkelt så ser några bara ner på en. Alltså kke över reagera nu men typ lite så reagerar man.

Jag sa aldrig att jag menade alla som hade det

Hoppas ni inte får helt damp nu och ta inte illa upp om nån gör det

Men

Har inte ni oxå tänkt på det? Sen kan det ju oxå vara att om man är en känslig person så kan man över reagera på lite av varje;) 

Men just det där att märkena tar över är en diskution man kan komma långt in i alla köper ju inte saker för dom tycker det är snyggt bara för det är ett visst märke........ Några känner sig inte heller helt "säkra" med några som har typ märkes sakerna osv. 

Så det är alltså så att det betyder mer att ha märkes sakerna än snygga saker? 

Ja visst är märkes sakerna reälare (stav) men det behöver bra inte vara så för att dom köper sakerna. 

På tävlingar ser man nästan lika dana utrustningar

Har ni tänkt på det? Alla vill ha samma "dyra märket" 😂 Nästan komiskt ;) 
Dom som sticker ut inte har lika utrusning som alla andra ser dom ner på lite mer fastän dom rider super bra så ska några ändå klaga för dom har inte den dyraste utrustningen! Dom som har den dyraste utrustningen kanske inte rider så bra men ändå säger dom att Gud vad bra den rider
Fattar ni meningen, ryttarens sits är inte så viktig det är viktigt med dyr utrustning och dyra märken ;)

Hejdå 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela