Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Förlåt för dålig upptadering!

Publicerad 2014-02-20 14:34:44 i Allmänt,

MEN ÄNNU EN GÅNG SKA JAG FÖR HOPPNINGSVIS SKÄRPA MIG hehe..
Jag märker att det har blivit fler läsare på bloggen!
 
Jag kan skriva upp ett vecko shema:
 
Måndag: Red dressyr lektion på Ville.
Hur det gick: Det gick väl bra jag red i sista gruppen och där rider man i en hel timme, för min vanliga grupp hade teori.. Det gick faktiskt bra eftersom det var en hel timme så då blev han mer lösgjord..
 
Tisdag: Hopplektion med Ville
Hur det gick: Det gick väl sådär, han var väldigt stark och vi gjorde en övning där det var hínder i mitten av varje volt..
 
Onsdag: Vilo dag, jag var med Elin..
 
Idag: Ska nog rida Ville och Mathilda Gullan, vi ska nog rida på åkern så ska vi se hur det går.. Hehe....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela