Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Förlåt för dålig uptate!

Publicerad 2014-02-05 22:28:57 i Allmänt,

Hej, förlåt för jag har inte upptaderat mig över en hel vecka men har varit lite slö haha. 

Shema kommer:

Måndag: Red dressyr lektion och hade Ville.. 

Gick lite sådär.. Finns inte så mkt mer att säga om den lektionen. Snövit fick oxå gå då eftersom Emilia red henne på den lektionen. Hon ska nog börja rida henne på Måndagar ibland på lektion. De är ju jätte bra för då får hon gå med den dagen! 


Tisdag: Hopp lektion med Ville 

Gick ganska bra faktiskt, men han kan bättre! 

Idag: Typ inget, hästarna fick stå.. 

Imorgon: Rida med Molly

Fredag: Ska jag nig hoppa för bästa Anki med Ville ❤️ 😃

Lördag: Grönt kort träning, håller på att ta det. 📄📝

Söndag: Ska jag och Felicia ev. nog rida privat lektion för Emma, vi ska träna L:B pogramet. ☺️

Så jag har fullt upp hela helgen!! 








Kommentarer

Postat av: Olivia

Publicerad 2014-02-06 19:41:30

Naaaw vad söt du var med, my best friends bilden!!!:*

Postat av: Lovisa

Publicerad 2014-02-09 17:48:20

Hehe:D ♥

Postat av: felicia

Publicerad 2014-02-18 10:33:06

vad fint lovisa <3

Svar: Tack Fillan ♥♥♥♥♥
Lovisa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela