Lovisa Öberg Isaksson

lovisaobergisaksson.blogg.se

Ett stort förlåt bloggen

Publicerad 2014-05-24 10:25:08 i Allmänt,

Har inte bloggat på ganska länge, förlåt.. Har inte haft så mkt tid och har varit lite lat! 
Imorgon ska jag iaf tävla dressyr med Wille ❤️ japp, och förra helgen tävlade jag hoppning med Wille och Snövit. Faktiskt..

Snövit gick det inte bra för hähähähä , nja skit samma nu har jag iaf testat 👏 

Wille var super duktig han hoppade hela L:d , det var jag som hade fått lite hjärn stopp och tänkte vad sjutton ska jag nuuuuuu? Det var nog dels tack vare Snövit, eftersom henne var det lite hit och dit med. jag red alltså förbi hindret. Och typ 2 m vid det så kom jag på just jag detta hinder ska jag hoppa. Men jag ville inte ta en sån konstig väg. Men Wille hoppade allt och var super duktig på L:d 👍 (Hehe ni som inte vet vad L:d innebär för höjd på kat D är 80 cm😝) 
Eftersom Wille är en D ponny ❤️ 








Är nöjd med Wille och det var ju mitt fel, och nästa gång ska inte Snövit tävla så då tror jag inte får hjärnsläpp 😂 
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lovisa

Hej! Jag är en tjej på 14 vårar & heter Lovisa som driver denna blogg. Jag har två egna hästar som heter Wimbledon "Wille" och Snövit. Jag håller på att tävla förfullt med Wille i både dressyr och hoppning. Wille har också varit med om en hoppolycka så här på bloggen får ni läsa om min och Willes utveckling i hoppningen och påväg mot våran framgång. Snövit är en lite envisare ponny med humör, då ingen lättriden ponny precis. Men när man väl har henne där hon ska vara så går hon som en dröm. Ska också börja tävla henne snart! Utöver hästarna har jag andra djur i min familj, t.ex som höns, katter, en hund. Hoppas ni kommer följa min blogg!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela